Kanin pose

Kanin pose

Søde små poser til at komme

små påskeæg eller andet i.




Opskriften må ikke sælges eller gengives uden min tilladelse. Du må meget gerne sælge det færdige produkt. Jeg vil blive glad, hvis du vil dele dit resultat med mig på facebook eller instagram #mesthæklet @mest_haeklet


Materiale:
Jeg har brugt under et halvt nøgle akryl garn
Nål 3,5

Forkortelser:
Luftmaske lm
Maske m
Fastmaske fm
Halve stangmasker hstgm
Gentag rækken ud **
Antal maske ( )
Omgange omg
rækker rk



Posen:
1.omg. 20 lm
2. omg. 2 fm i anden lm, 17 fm, 2 fm i sidst lm (forsæt på den anden side af lm rækken) 2 fm i først lm, 17 fm, 2 fm i sidst lm (42)
3. omg. *2 fm i de 2 først fm, 17 fm, 2 fm i de 2 sidste fm * (50)
4.-20. omg. 1 fm i hver m (50)
21. omg. *8 fm, indtag* (45)
22. omg. 1 fm i hver m (45)
23. omg. *7 fm, indtag* (40)
24.-28. omg. 1 fm i hver m (40)
hæft ende.

Tryk posen sammen og find 8 fm i midten af hver sin side af posen, det er der ørene skal være.



Øre: ( 2 stk)
1. rk. 1 hstgm i 8 fm (vend med 1 lm)
2.-20 rk. 1 hstgm i hver m (8) (vend med 1 lm)
21. rk. indtag, 1 hstgm, indtag, 1 hstgm, indtag (5) (vend med 1 lm)
22. rk. indtag , 1 hstgm, indtag (3) (vend med 1 lm)
23. rk. 1 hstgm i hver m (3)
hæft ende


Broder øjne og næse på posen.

Håber i bliver glade for opskriften, hvis du har nogen spørgsmål eller finder fejl i opskriften, så skriv endelig til mig.

God påske!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog