Hej...

Mit første indlæg... spændende! Jeg vil starte med at fortælle lidt om mig selv. Jeg hedder Maria, jeg er 34 år og bor sammen med mine to børn, mand, hund og en kat.
Jeg lærte at hækle for ca 3 år siden af min mor, som både er god til at strikke og hækle. Jeg elsker at hækle, den ro det giver og alle de muligheder man har. Jeg bruger det meste af min fritid på at hækle, men elsker også at lave perler, sy og skære Div.  papirklip.
Jeg er i flexjob i en børnehave og jeg elsker det. Børn er så sjove, så forskellige og alligevel så ens.
Siden vil blive brugt at vise de kreative ting vi i vores familie laver, dog mest hæklet 😊 jeg laver mange opskrifter selv og jeg tænkte at de skal da deles med jer!!
Jeg håber i kan bruge det jeg ligger op, skriv gerne hvis i har nogen spørgsmål eller ønsker.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Kanin pose